Klacht Justlease: Justlease geeft aan geen betalingsregeling te willen treffen.

Nadiea

Mijn lease contract is overgenomen en ik heb de gebruikersschade moeten betalen. hiervoor is 6X mijn eigen risico in rekening gebracht omdat Justlease aangeeft dat het om 6 aparte schades gaat. Nu wil ik een regeling treffen en wordt er keihard gezegd dat ze geen regeling treffen. Ik geef aan dat ik dit in 4X wil betalen en toch doen ze moeilijk hierover. Aan het begin van mijn contract heb ik 400 euro borg betaald. Nu vraag ik dat dit bedrag afgetrokken wordt van de schade rekening maar dat kan enkele maanden duren voordat het contract volledig is afgesloten en de eind afrekening komt. Dus met andere woorden ik loop de kans dat er in de tussen tijd een incasso bureau wordt aangesteld en er extra kosten op mij gelegd wordt. Ik moet wachten op een volledige afrekening. en Justlease wilt niet schikken in een betalingsregeling.

Ik wil een betalingsregeling treffen.

Justlease
    Beste mevrouw Deonarine, bedankt dat u dit onder onze aandacht brengt. Ik heb zojuist gesproken met mijn collega's van de financiële afdeling en ook ik krijg te horen dat het in dit geval niet mogelijk is om een regeling te treffen over de openstaande post. Ik kan helaas niet anders dan aangeven dat het bedrag binnen 2 weken voldaan moet zijn. Wellicht is het een optie om van iemand het geld te lenen?

Ik kan mij voorstellen dat u nog wat vragen heeft hierover. In dat geval zou ik u willen vragen om ons een WhatsApp bericht te sturen naar 030 850 1500. Dan kunnen we daar nog het een en ander verduidelijken, mocht dat nodig zijn.

Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Nadiea
    Dus zo helpen jullie de mensen de schulden in!
    Daarnaast zie ik binnen twee dagen staan, maar wanneer krijg ik mijn borg van €400 terug?
    Justlease
    Het is niet de bedoeling mensen de schulden in te helpen, wij belasten enkel de schade door aan de contractant, die door de bestuurder gemaakt zijn. Oorzaak, gevolg. Dat hoort bij de risico's van het leasen.

De borg wordt verrekend in de eindfacturen. De eindfacturen ontvang je zodra de auto administratief is verwerkt.

Nadiea
De auto is al eind october ingeleverd, we zijn een maand verder en het context is dus nog steeds niet afgesloten en er wordt van mij verwacht €1500 binnen twee dagen over te maken voor gebruikers schade.

Ook een klacht indienen over Justlease?