Klacht Justlease: Justlease maakt maar geen borg en tegoed terug over !

Y.R. Kneefel

Ik heb op 14 juni 2018 mijn huidige lease auto ingeleverd (contract liep af). Tot op heden nog steeds geen eind factuur (er zijn elke keer uiteenlopende smoesjes, ) Wel is het inspectierapport opgemaakt, en onder aan de streep staat 0 euro, dat wil zeggen dat ik de gehele borg van 650 euro teryg moet krijgen. Ook dit bedrag word dagelijks beloofd dat het over gemaakt word.... Echter gebeurt er niks.

Doordat de auto halverwege de maand is ingeleverd , en ik wel voor de hele maand betaald heb. Krijg ik nog een bedrag boven op de 650 euro terug. (halve maand ) Ook dit nog niet ontvangen.

Daarnaast is de auto ingeleverd met nog 500 vrije KM's , echter ontvang ik een factuur voor 1500 km te veel gereden!.... dit is natuurlijk onzin.

Ik heb de stomme fout gemaakt , weer bij justlease te leasen, en voor mijn nieuwe/huidige auto. Ontvang ik maar geen facturen (die ik nodig heb voor mijn boekhouding) , daarnaast werkt de app ook niet naar behoren, ik kan niet mijn km registratie inzien.

Valt me overigens op dat op diverse klachten site's over deze kwestie word geklaagd... schijnbaar is de normaalste zaak van de wereld om geen geld over te maken.

De borg, het resterende bedrag (voor een halve maand) op mijn rekening gestort, daarnaast een eind factuur, en juiste facturen voor me huidige auto.

De te veel kms, moeten gecorrigeerd worden, heb namelijk juist 500KM over !

gebeurt dit niet binnen 7 werkdagen vanaf nu, zal ik alsnog de rechtsbijstand inschakelen.

Justlease is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Y.R. Kneefel
    nog steeds niks ontvangen van Justlease, inmiddels is mijn Rechtstbijstand er mee bezig ! IK BEN ER KLAAR MEE.

Y.R. Kneefel
    Nog steeds geen reactie van JustLease !
    Nog steeds geen reactie

Ook een klacht indienen over Justlease?