Klacht Justlease: Justlease verzuimt de eindafrekening zelfs na 2 maanden nog geen reactie en geen geld terug.

Gopherit

Eindafrekening blijft uit - geen reacties - geen geld terug - incasso's blijven doorlopen - geen reacties op mails - 3 keer zelf moeten bellen waarna de eerste keer de incasso werd gestopt voor mei, in juni werd deze gewoon weer afgeschreven - de 2e keer bellen werd toegezegd de borg vast terug te storten, de eindafrekening blijft nog altijd op zich wachten. Ik heb nog ca 400 euro tegoed van justlease en wacht nu al vanaf 25 april op mijn geld. Waardeloze afhandeling

Directe afhandeling van zaken, een dik excuus en al mijn nog uitstaande tegoed terstond terugstorten op mijn rekening

Justlease
    Goedendag meneer Nieuwenkamp. Wat vervelend om te vernemen dat u zo teleurgesteld bent in Justlease. Ik zal vanmiddag contact met u opnemen om deze onvrede met u door te nemen, en te komen tot een passende oplossing. Groeten, Rick van Justlease.
    Gopherit
    Het contact heeft plaatsgevonden. Jammer dat het via een klacht op deze manier wel kan en per mail of telefoon niet.
    Dhr Rick geeft aan hoe druk het is en geeft geen planning wanneer de eindafrekening wel plaats vindt. Hij geeft ook zijn eigen mailadres bij justlease waarop ik moet aangeven als ik de incasso van april niet meer kan storneren.
    Dit kan ik niet meer dus stuur ik een mail....opnieuw tot nu toe weer geen reactie
    Gopherit
    Na een zeer snelle eerste reactie met beloftes van terugstorten van de eerste foute incasso en het doorsturen van een op naam gesteld email adres blijft het weer net zo stil als dat het voor deze klacht was. Geen reactie op mails en de helpdesk totaal onbereikbaar.
    Gopherit
    20 juli - Rick heeft weer contact met me opgenomen en toegezegd dat JustLease alles nu gefixd heeft en dat deze week alle afrekeningen gereed gemaakt worden (3 maanden na inlevering van de auto) en dat de eindafrekening heeft plaatsgevonden. Toezegging: er gaan nu honderden facturen de deur uit, ik verwacht dat je dinsdag (24-07) de afrekening ontvangt - ik ben benieuwd
    Gopherit
    Op dinsdag stonden 2 tegenstrijdige mails met allebei de titel eindafrekening in mijn mailbox. Nog even geduld om te kijken wat er nu uiteindelijk op mijn rekening terecht komt
    Gopherit
    Nog altijd geen geld op onze rekening gezien
    Gopherit
    En weer een week verder. Een dossier inmiddels van 15 weken en ondanks een toezegging om zo snel mogelijk alles af te handelen bedroevend weinig actie. Om treurig van te worden.
    Gopherit
    En we houden de klacht nog maar even open.

29-07 factuur F00288255 ontvangen waarbij we 761.41 teruggestort krijgen
    23-07 factuur F00288141 ontvangen waarbij we 231.38 teruggestort krijgen
    Geen uitleg of verklaringsmail waarin de specificaties worden verduidelijkt
    17 augustus 2018 dus weer een maand later staat er 281.79 op onze rekening bijgeboekt met referentie naar deze 2 facturen en 2 eerdere facturen (teveel betaalde termijn en 1 waar ik het bestaan niet van ken). Geen enkel verband te trekken, geen enkel bijsluiten of uitleg; my.justlease inmiddels afgesloten en niet meer te bereiken.
    Ik sluit deze klacht in de onzekerheid dat ik mezelf daarmee tekort doe en in de wetenschap dat justlease er één groot potje van heeft gemaakt waarbij mijn vertrouwen en tevredenheid nog verder is gezakt dan aan het begin van deze klacht. Het openen van deze klacht resulteerde in hele snelle actie; ik had minstens een taart of bloemetje verwacht maar zelfs de uitleg van de afrekening stuurt ons een nieuw doolhof in waar ik niet meer uitkom. We nemen onze teleurstelling als een heel vervelend afscheid van een auto die ons 2 jaar perfect heeft gediend.
    Justlease - niet bedankt!

Gopherit
Er is een.bedrag borg geretourneerd, een teveel betaalde termijn en er zijn 2 vage eindfacturen via de mail gestuurd. Via die eindfacturen moet ik nog ca 750 euro ontvangen. Geen.uitleg, geen officiele afronding, geen reactie meer via deze klacht. Vaagheid alom. Geen klantenservice bij vertrek.

Ook een klacht indienen over Justlease?