Klacht Justlease: Niet nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 354880
Gebruiker
Gebruiker1534842515
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu al bijna een jaar aan het klungelen. Afspraken niet na gekomen. Enkele medewerkers doen echt hun best en proberen goede regelingen te treffen. Dan hoop je dat het gaat lopen maar nu nog steeds geen facturen en een werkende app.
Ze blijven dus in gebreke en ik ga nu kijken welke stappen ik kan gaan nemen.
Mails worden niet beantwoord. Telefonisch probeer ik niet meer omdat je na heel veel wachttijd steeds weer een ander antwoord krijgt.

De oplossing

Kijken of ik gerechtelijke stappen kan ondernemen wegens wanprestatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Justlease
    Datum
    Beste mevrouw Jansen, bedankt voor het uiten van uw zorgen. Ik heb zojuist aan mijn collega doorgegeven om dit met hoge spoed op te pakken. Wanneer de auto de juiste administratieve status heeft, is moeilijk te zeggen. We zullen dagelijks de status controleren en je op de hoogte houden op het moment dat er een oplossing gevonden is.
  2. Auteur
    Gebruiker1534842515
    Datum
    Goedendag

    Ik vindt echt fat jullie in gebreke zijn gebleven en ben benieuwd welke compensatie van uw kant voorgesteld wordt. Ben er echt helemaal klaar mee en wil het eigenlijk uit handen gaan geven aan een juridisch adviseur.

Ook een klacht indienen over Justlease?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen