Klacht Justlease: Onbereikbaar tenzij je nieuwe klant wilt worden.

paulavdw

Wacht al sinds medio mei op eindafrekening van Just Lease. Betreft borg & teveel betaald laatste termijn bedrag. Totaal geen communicatie vanuit Just Lease. Eind mei eenmalig contact gehad via telefoon nadat ik zelf contact heb gezocht over de eind afrekening. Werd beloofd dat ik eind juni de eind afrekening zou ontvangen. Sindsdien is Just Lease telefonisch en per e-mail niet bereikbaar via de klantenservice, echter wel voor nieuwe klanten. Heb deze week tot 2 x toe een uur in de wacht gestaan - daarna nogmaals gebeld en aangegeven bij de opties dat ik een offerte wilde opvragen - deze keer binnen 10 minuten iemand aan de lijn. Deze persoon van de sales afdeling kon weinig voor me betekenen maar zou zorgen dat ik vandaag teruggebeld werd. Is niet gebeurd. Totaal geen reactie op talloze e-mails vanuit mijn kant.

Echter Just Lease krijgt het zowaar voor elkaar om mij deze week een factuur voor het eigen risico te sturen (tegen een te hoog bedrag) - een reactie op mijn e-mails, klacht en verzoek tot uitbetaling van de eindafrekening laat echter al weken op zich wachten. Ik krijg geen geld van hen, en nu hebben ze het lef mij te factureren?!

Ik vermoed dat Just Lease financiële problemen heeft en helaas er geen geld uitbetaald gaat worden hun oude klanten zodra de lease periode beëindigd is. Schandalig.

Ik wil mijn borg & teveel betaalde termijn bedrag ontvangen.

paulavdw
    Just Lease heeft eindelijk contact opgenomen en inmiddels een deel van de borg betaald. Het restant wordt voor het einde van de maand betaald. Met dank aan Thu-Van van het web care team voor het oppikken van mijn klacht via Twitter en het fijne contact daarna zowel telefonisch als via een persoonlijk email adres. Jammer dat er zoveel pressie achter moest worden gezet om dit resultaat te bereiken.

Ook een klacht indienen over Justlease?