Klacht Justsmokegreen : defecte producten worden niet gerepareerd cq in ontvangst genomen

Reddevil69

3x e sigaret besteld, 1e ging stuk, laadpunt was stuk, deze werd vervangen door een andere, goedkopere op mijn verzoek (kostenverschil heb ik op me genomen). Deze had ik nl al in bezit en functioneerde goed. Echter nu is deze en ook dezelfde die ik al had stuk. Eentje werd opgestuurd ter reparatie, direct gedoe via chat dat ik al eerder eentje had opgestuurd en dus al eens eerder defect was. Dit was binnen 3 weken. Tja, dat kan gebeuren, sigaretten worden alleen thuis gebruikt en gaan niet in tassen overal naar toe. Zien er netjes en onbeschadigd uit. De eerste is paar dagen later ook stuk gegaan. Ik heb me weer gemeld want men zou me nog terugbellen over de sigaret, welke al bij hun was ter reparatie. Ik had niks meer gehoord (sigaret zou bij hun wel werken/ik heb diverse laders geprobeerd, deed helemaal niks).Ik heb diverse mailtjes gestuurd, ik krijg geen antwoord. 1 sigaret ligt dus nog bij het bedrijf en werkt volgens hen. 1 heb ik dus thuis en deze is ook defect. Maandelijks besteld ij dit bedrijf, eliquids en nu doet men alleen maar moeilijk.

Wij vinden dat Justsmokegreen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Justsmokegreen ?