Klacht Justwellness (Faillissement): Super ontevreden over Just welness

Klachtnummer
# 410036
Gebruiker
Manu2380
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige jaar al 3 pakketten afgenomen en een maand geleden werd er gezegd we gaan stoppen met de onbeperkte pakketten. Dus ik zou vandaag nog snel een pakket kopen. Dat dus ook gedaan en morgen zou ik een afspraak hebben voor alle vier de zones (waarvan 1 zone de eerste keer) maar nu is de afspraak afgezegd en schijnen ze failliet te zijn Je maakt mij niet wijs dat ze een maand geleden dit nog niet wisten maar mij en waarschijnlijk andere toch nog even geld aftroggelen. Vreselijk. Ik wil dat ze de 250 euro terug storten.

De oplossing

GELD TERUG STORTEN (250 euro) !!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Justwellness (Faillissement) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Justwellness (Faillissement)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen