Klacht Juwelier Bektas: Te veel betaalt.

Klachtnummer
# 48165
Gebruiker
Keskin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een horlogeglas bij juwelier vervangen,
Ik vind het vreselijk duur en de juwelier heeft me een bon zonder BTW gegeven.

De oplossing

Ik vind dat de meneer zelf met me contact neemt en geld teruggeeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Juwelier Bektas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Juwelier Bektas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen