Klacht Juwelier Fred Helmer: Schade door reparatie en extreem hoge kosten afwentelen op de klant

Klachtnummer
# 184392
Gebruiker
Lydia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de zaak uitvoerig beschreven aan Stekeligheden van de Consumentenbond. Zij verwezen met een automatisch antwoord door naar hier. Ik kan het resumé hieronder plaatsen en verwijs voor de details (tekst en foto's) naar de e-mail aan de Consumentenbond. Als u een e-mailadres opgeeft, kan ik alles rechtstreeks sturen.

1. Horloge functioneerde perfect tot begin juli 2016. Daarna liep het achter. Oorzaak: batterij leeg.
2. Bij vervanging batterij zou kroon en schacht defect zijn. Kosten niet genoemd. Full Service zou nodig zijn. Totale kosten € 440,-. Betaald.
3. Driemaal vragen levert nog steeds geen specificatie op. Reparatiezakje achtergehouden.
4. Bij teruglevering blijkt de dieper gelegen goudversiering van de band hier en daar weggeborsteld te zijn.
5. Verzoek om herstel levert na enige tijd de reactie op dat hij vervangen kan worden à raison van € 95,-.

De oplossing

Kostenspecificatie van de rekening ad € 440,-
Kostenloos herstel van de band.
Schadevergoeding c.q. tegemoetkoming in extreme kosten eerste rekening en een bedrag voor herstel van de tweede schade die nog hersteld moet worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Juwelier Fred Helmer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Juwelier Fred Helmer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen