Klacht Juwelier Fred Helmer: Schade door reparatie en extreem hoge kosten afwentelen op de klant

Lydia

Ik heb de zaak uitvoerig beschreven aan Stekeligheden van de Consumentenbond. Zij verwezen met een automatisch antwoord door naar hier. Ik kan het resumé hieronder plaatsen en verwijs voor de details (tekst en foto's) naar de e-mail aan de Consumentenbond. Als u een e-mailadres opgeeft, kan ik alles rechtstreeks sturen.

1. Horloge functioneerde perfect tot begin juli 2016. Daarna liep het achter. Oorzaak: batterij leeg.
2. Bij vervanging batterij zou kroon en schacht defect zijn. Kosten niet genoemd. Full Service zou nodig zijn. Totale kosten € 440,-. Betaald.
3. Driemaal vragen levert nog steeds geen specificatie op. Reparatiezakje achtergehouden.
4. Bij teruglevering blijkt de dieper gelegen goudversiering van de band hier en daar weggeborsteld te zijn.
5. Verzoek om herstel levert na enige tijd de reactie op dat hij vervangen kan worden à raison van € 95,-.

Kostenspecificatie van de rekening ad € 440,-
Kostenloos herstel van de band.
Schadevergoeding c.q. tegemoetkoming in extreme kosten eerste rekening en een bedrag voor herstel van de tweede schade die nog hersteld moet worden.

Wij vinden dat Juwelier Fred Helmer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Juwelier Fred Helmer?

2. Stuur een juridische brief