Klacht Juwelier Klaas Oosterhof: Trouwring kwijt

W.A.

Begin dit jaar ging er bij mijn ring een steentje kapot iets wat ik al heel raar vond want ons was gezegd dat het briljantjes waren en die gaan bij normaal gebruik echt niet snel kapot.. Toen ik er mee terug ging viel het niet onder de garantie. Wilde mijn ring toch graag weer goed hebben dus wilde er wel voor betalen.Na 8 weken maar eens gebeld of mijn ring er al was en die was er nog niet. Na nog een paar keer gebeld te hebben werd mij mede gedeeld dat de ring kwijt was. Ze hadden hem via de gewone pakketpost opgestuurd naar het buitenland waar de ringen schijnbaar oorspronkelijk vandaan komen. Toen ik dat hoorde schrok ik erg want als ik dat van tevoren wist was ik daar nooit mee akkoord gegaan. Na weken heen en weer bellen en langs gaan in de winkel waar ze soms erg ongeïnteresseerd en geïrriteerd deden kreeg ik een vervangende ring. Die was weer veel te groot. Nu krijg ik weer een andere ring maar het is en blijft niet mijn eigen trouwring er zit toch emotionele waarde aan.

Buiten het feit dat ze zeggen dat ze er druk mee bezig zijn geweest en dat ik een vervangende ring krijg blijft het feit dat het niet mijn eigen ring is en zou ook graag een vergoeding krijgen voor de emotionele schade. Nu is het net van hier een nieuwe ring en niet meer zeuren.

Wij vinden dat Juwelier Klaas Oosterhof hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Juwelier Klaas Oosterhof?