Klacht Juwelier Ripassa: Meer berekend dan afgesproken

Klachtnummer
# 133158
Gebruiker
Leon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Longines horloge gebracht voor het vervangen van de batterij circa €10 tot €12.5
Bij ophalen blijkt €35 want de band is schoongemaakt en men zegt de afdichting te hebben vervangen. Dit is de tweede keer dat men zonder overleg meer in rekening brengt. Ook blijkt daarna het horloge achter te lopen, waarschijnlijk vuil erin. (Dit kan ook tijdens het vervangen batterij gebeur zijn ) Het schoonmaken zou €240 gaan kosten. Blijkt bij controle elders de afdichting niet goed (of niet) vervangen en schoonmaken kost normaliter niet meer dan €75-€90.
Ook is het horloge niet opgestuurd voor beoordeling want het blijkt binnen het uur opgehaald te kunnen worden (extra vreemd).
Los van de onvriendelijke en onbetrouwbare communicatie want het aanspreken van de juwelier met de klacht geeft direct escalatie tot reactie.

De oplossing

Als juwelier verantwoording nemen en zorgen dat het horloge werkend retour komt dus alsnog de €90 vergoeden.
Gezien de situatie minimaal €22,50 retour geven.
Een volgende keer betere afspraken maken met klant en intern.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Juwelier Ripassa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Juwelier Ripassa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen