Klacht Juwelier van Zijp: Snel versleten horlogeband

Andre Leijding

Na 7 maanden scheurde mijn horlogeband finaal af. Ik heb de winkel verzocht om een oplossing. Ik vind dat het gaat om een ondeugdelijk product. In eerste instantie wilde de winkel niets voor mij doen omdat het niet onder de garantie viel. Na lang aandringen werd het horloge opgestuurd naar de leverancier Fossil/ Diesel voor nader onderzoek.
Het zou ongeveer 3 weken duren. Na 4 weken niets gehoord en zelf gebeld. Horlogeband was niet vervagen. Verzocht dan te retourneren. Duurde nog 2 weken. Horloge opgehaald en pittige discussie gevoerd. Verzocht mij tegemoet te komen. Ik kon alleen reactie krijgen van leverancier. Reactie was dat slijtage niet onder garantie viel. Mail gestuurd aan leverancier met juwelier in CC. Reactie ontvangen van juwelier met uitleg waardoor een horlogeband sneller kon slijten en aanbod dat wanneer ik een nieuwe band kocht die dan weer binnen een jaar stuk zou zijn, ik een tweede band met enige korting kon aanschaffen. E-mails zijn beschikbaar.

Vervangen van de horlogeband zonder kosten voor mij.

Wij vinden dat Juwelier van Zijp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Juwelier van Zijp?