Klacht Juweliersshop: Niet nakomen van bestelling .

Kawa53

Naar winkel met zelfmeegenomen folder van ICE watch horloges.
Betreffende winkel is Ice watch leverancier. Gevraagd aan medewerkster winkel of hun een bepaald type horloge uit de folder in huis hadden en wat de prijs daarvan was, dit hoorde de bedrijfleidster en zei ik ga even informeren kwam later terug dat horloge besteld moest worden en de prijs hiervan was € 89.95 waarop mijn man en ik zeiden dit is ok dus bestelbon opgemaakt door medewerkster mob.bellen na een bepaalde datum , niks gehoord na datum zelf langs gegaan en ja horloge lag in kluis gingen deze ophalen na enige tijd geen horloge deze bleek verkocht , vreemd
via internet kwamen wij erachter dat verkoopprijs €50 hoger was .Terug naar winkel en vroegen om nakoming overeenkomst.
Bedrijfleidster werd boos en zei die bestelbon heb ik niet geschreven en zei dat wij beter hadden moeten weten dat dit niet kon voor deze prijs en wou ons niet meer te woord staan.

Bestelde horloge met bestelbonnr: 39339 leveren voor de afgesproken prijs.

Wij vinden dat Juweliersshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Juweliersshop?