Klacht Jwell.nl: telkens falende e-sigaret

Klachtnummer
# 97529
Gebruiker
fokkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 maanden gelden kocht ik een e-sigaret. Ik koos voor Jwell omdat er in Amsterdam een winkel is waar je kunt proberen of het bevalt. Na 2 maanden helemaal gewend en sigaretten wil ik niet meer. Maar het apparaat is zeer kwetsbaar. Inmiddels heb ik drie kapotte bovenstukken en één kapotte batterij. Dus besloot ik terug te gaan naar de winkel. Volgens de winkelier is het helemaal mijn schuld, volgens hem zal ik dan wel de e-sigaret in mijn broekzak gedaan hebben of zonder harde etui in mijn tas vervoerd hebben. Dit is absoluut niet waar want ik neem hem nooit mee en blijft altijd thuis. Bovendien is het zeer frustrerend dat je alleen in het Engels of Frans met hem kunt praten want hij spreekt geen Nederlands. De winkelier ging totaal niet in op mijn klacht en bleef maar roepen ''you don't listen to me, you don't listen to me''. Een mevrouw die ook in de winkel stond zei tegen me dat hij me toch zo niet kon behandelen. Nou, schijnbaar wel.

De oplossing

Na mijn bezoek aan de winkel verwacht ik geen oplossing meer. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring met Jwell hebben meegemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jwell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jwell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen