Opgelost door Jysk: Beschadigt en niet correct product. Twee producten die niet correct zijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322960
Gebruiker
S.deBooij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag een kast en een bed bezorgd gekregen. De kast was tijdens het bezorgen in de wagen gevallen en heel erg beschadigt. Heel vervelend maar redelijk opgelost met een sorry en hopelijk kan de nieuwe kast opnieuw bezorgt worden. Maar goed. Dan maar het bed in elkaar zetten. Na het in elkaar zetten viel het op dat het hoofdbord niet dezelfde maat had als het voeteneind. Voeteneind was voor een groter bed. Ik heb alweer gebeld. Maar een oplossing laat op zich wachten. Ondertussen staat mijn slaapkamer vol met een scheef bed en een kapotte kast. Ik kan nergens slapen nu.

De oplossing

Ik wil gecompenseerd worden voor de moeite die ik nu moet doen om wederom het bed uitelkaar te halen en het feit dat ik nu nergens kan slapen. De bezorger wilde de kast ook niet mee terug nemen waardoor ik deze nu zelf moet opslaan. Ik wil ook dat ze moeite doen om het probleem te herstellen. En de bezorgkosten die ik betaald heb voor kapotte producten. Daar kunnen ze ook iets mee doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jysk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    S.deBooij
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.deBooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jysk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen