Opgelost door Jysk: Beschadigt en niet correct product. Twee producten die niet correct zijn.

S.deBooij

Ik heb vandaag een kast en een bed bezorgd gekregen. De kast was tijdens het bezorgen in de wagen gevallen en heel erg beschadigt. Heel vervelend maar redelijk opgelost met een sorry en hopelijk kan de nieuwe kast opnieuw bezorgt worden. Maar goed. Dan maar het bed in elkaar zetten. Na het in elkaar zetten viel het op dat het hoofdbord niet dezelfde maat had als het voeteneind. Voeteneind was voor een groter bed. Ik heb alweer gebeld. Maar een oplossing laat op zich wachten. Ondertussen staat mijn slaapkamer vol met een scheef bed en een kapotte kast. Ik kan nergens slapen nu.

Ik wil gecompenseerd worden voor de moeite die ik nu moet doen om wederom het bed uitelkaar te halen en het feit dat ik nu nergens kan slapen. De bezorger wilde de kast ook niet mee terug nemen waardoor ik deze nu zelf moet opslaan. Ik wil ook dat ze moeite doen om het probleem te herstellen. En de bezorgkosten die ik betaald heb voor kapotte producten. Daar kunnen ze ook iets mee doen.

Jysk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Opgelost

S.deBooij

Ook een klacht indienen over Jysk?