Klacht Jysk: Dekbed pluist

Klachtnummer
# 533887
Gebruiker
Zomaar&Miss hi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dekbed pluist. ik heb nu voor de 4e keer een dekbed van jullie omdat de eerste 3 pluiste en nu doet deze dat ook weer. Zou graag mijn geld terug willen. Eereder kon dat niet.




De oplossing

Geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hoogendij,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat ontzettend spijtig dat u voor de vierde keer klachten ervaart met uw dekbed. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor de vele ongemakken.

    Als u het dekbed in de winkel heeft gekocht dan raden wij u contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Als u het dekbed online heeft gekocht, dan ontvangen we graag uw ordernummer. Daarnaast ontvangen we graag foto's waarin u de klacht duidelijk kunt aantonen.

    Wij zien graag uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Bojin

Ook een klacht indienen over Jysk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen