Klacht Jysk: Fabricage fout tv dressoir

Klachtnummer
# 186356
Gebruiker
Jaccos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben 2x tv meubels gekocht. Tijdens het monteren werd opgemerkt dat er hoogte verschil was tussen de gaten waarop de planken komen. En tweede is dat de opbergladen niet goed aansluiten bij de kast. Ik adviseur de consumenten geen producten te kopen bij Jysk. Het is zonde van je geld en je bent meer reiskosten en vrije tijd kwijt om die spullen terug te brengen. In ieder geval voor mij geen Jysk producten meer.

De oplossing

Verkoop producten met garantie. Bij fabrikage fout reiskosten declareren .

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Geachte meneer / mevrouw,

    Wat vervelend dat de producten die u heeft aangekocht niet correct waren. Dit is uiteraard niet wat u van onze producten mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

    Graag verneem ik in welke winkel u deze producten heeft aangekocht. Dan kan ik de klacht doorsturen naar onze collega's in de desbetreffende winkel zodat dit wordt opgelost. In uw geval wenst u een declaratie van de reiskosten. In de winkel zou ik na moeten vragen of dit mogelijk is.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groeten,
    Esra

Ook een klacht indienen over Jysk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen