Klacht Jysk: Foutieve voorlichting

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 305476
Gebruiker
Judithvw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22 april in de winkel 2 loungestoelen Ubberup besteld.
Hiervoor een aanbetaling gedaan. De verwachte leverdatum was 4-5-18. Ik zou gebeld worden als ze binnen zouden zijn.
Op 18 mei krijg ik een telefoontje van Jysk dat de stoelen niet meer leverbaar zijn en dat ik mijn geld kan komen terughalen.
Waarom moet ik een aanbetaling doen als zij hun levering niet eens nakomen?!

De oplossing

Graag zorgen dat de stoelen alsnog zo spoedig mogelijkgeleverd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Judith,

    Op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst bij onze collega's in de winkel controleren zij de status van het artikel. Indien het artikel actief in ons assortiment staat kunnen zij de bestelling voor u plaatsen.

    Helaas kan onze leverancier de loungestoel UBBERUP niet meer leveren waardoor de klantbestellingen geannuleerd dienen te worden. Hierdoor kan de winkel uw bestelling ook niet meer uitleveren. Onze excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,
    Ilana

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judithvw
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik vind het uitermate vervelend dat, ondanks aanbetaling, de order ruim 4 weken na de initiële bestelling wordt geannuleerd. De teleurstelling is groot, immers de stoelen waren bedoelt als verjaardagscadeau voor onze dochter. Jysk komt gewekte verwachtingen niet na. Met een beter assortiment's beheer had dit, uiteraard, voorkomen kunnen worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad