Opgelost door Jysk: Jysk de klantonvriendelijkste marktleider in logistiek prutswerk!

content Opgelost
Zeno_Diver

13 mei 2018 4 stoelen en 1 tafel besteld.
Bezorging vastgezet op 25 mei 2018.
25 mei werd de tafel bezorgd de stoelen waren manco.
Na contact met de klantenservice zou er worden terug gebeld, dit gebeurde niet.
Na wederom te hebben gebeld werd gezegd dat de stoelen op 31 mei zouden worden nageleverd. Ook dit gebeurde niet het werd 1 juni en dezelfde chauffeur kwam met een brede lach op zijn gezicht en zei ik heb maar en stoel, schijnbaar gebeurd dit dus wel vaker bij Jisk.
De klantenservice gebeld en gezegd dat we de stoelen morgen op gingen halen in een winkel met voorraad, dit kon niet maar men kon wel naleveren op 8 juni of elke dag erna en we konden een tegoedbon van 30 euro krijgen. Weer een dag vrij nemen dat is dan dag vier ik weet niet wat het loon bij Jysk is maar met 30 euro maak je dat niet goed.
Vervolgens werd ik door de klantenservice ongevraagd doorverbonden met de winkel waar ik keurig te woord werd gestaan en ik zou worden terug gebeld door de winkelmanager.
Klantenservice belde me later ook nog terug of het was geregeld met de winkel, ik vertelde dat ik nog niet was terug gebeld, men zou nogmaals er op aandringen dat men mij terug belde. Inmiddels is dat 17 uur geleden en ben ik nog niet terug gebeld.
Ik meld me zo bij de betreffende winkel en ga niet weg zonder de stoelen

Drie stoelen klaar zetten bij de betreffende winkel ik ben er binnen het half uur!

Jysk
    Geachte meneer/mevrouw Gesthuizen / Van Donzel,

Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen voor u. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Dit is niet de uitstraling waar wij naar streven. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met mijn collega Hendrik Jan. Mijn collega geeft aan dat alles verder is afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag dan help ik u graag even verder.

Groeten,
    Esra

JYSK Klantenservice.
    Zeno_Diver
    Mooie woorden de juiste daden had jullie uitstraling kunnen verbeteren!
    Niets dan lof voor de winkelmanager van Jisk Nijmegen, die begreep onze frustratie en was zeer klant- en oplossingsgericht bezig. Sterker nog de oplossing die ik aan de klantenservice had aangedragen was zeer zeker mogelijk en dat had hij ook aan hen laten weten, echter geen reactie op gehad. Binnen 10 minuten stond ik buiten met de drie ontbrekende stoelen.
    Ik werk in de logistieke sector en als er op dag A iets mis gaat met een levering zorg ik dat de klant dag B zijn spullen heeft en wel zo vroeg mogelijjk.

Conclusie; ik bestel nooit meer iets bij Jysk online en raad iedereen dat ten zeerste af, Jysk Nijmegen echter zal me vaker zien de mensen daar luisteren wel en zijn oplossingsgericht bezig. Hulden daarvoor!

Zeno_Diver
Zelf voor een oplossing gezorgd in samenwerking met de winkelmanager die wel aan service doet. Klantenservice van Jysk is waardeloos, dikke pluim voor Jysk Nijmegen!

Ook een klacht indienen over Jysk?