Klacht Jysk: Jysk reageert niet, lost problemen niet op en komt afspraken niet na

Janssen

Dit is een vervolg van klacht # 178986. Daarop is door Jysk meer dan 2 weken niet gereageerd, waardoor de klacht automatisch gesloten is.

De (vervangend) manager vond de problemen met mijn bank zo vervelend, dat hij besloot om de bank niet opnieuw te repareren maar een nieuwe bank te laten leveren. Daarop heb ik direct aangegeven dat ik revaliderende ben, en daarom niet in staat zal zijn de oude bank naar beneden en de nieuwe bank naar boven te sjouwen en vervolgens in elkaar te zetten. Volgens mijn contactpersoon was dat geen probleem, en sprak het voor zich dat dit door Jysk zou gebeuren.

Vandaag stond de bezorger echter aan de deur en die wist van niets. Hij was in zijn eentje, dus kon de banken ook niet omwisselen. Jysk gebeld en zij gaven aan dat het inderdaad niet bij de levering erbij stond en dat het niet hun fout was. Dit terwijl het hele omruilproces door Jysk in gang gezet is.. Ik mocht een nieuwe aflevering afspreken, maar dan zou ik zelf de bezorgkosten moeten..

betalen en alsnog de oude bank moeten demonteren en naar beneden brengen, en de nieuwe naar bovenbrengen en monteren. Dit is niet conform afspraak!

Ik ben het gedoe met Jysk en deze bank inmiddels enorm zat en ik wil gewoon een goede oplossing. Jysk's voorstel was: wij lossen alle problemen op door een nieuwe bank te bezorgen en brengen deze tot boven en zetten deze ook in elkaar. Deze afspraak komen zij nu op terug.

Wat mij betreft zijn er 2 mogelijkheden: Of Jysk handelt op korte termijn conform hun eigen voorstel óf de koop wordt ontbonden op basis van de verkoop van een ondeugdelijk product.

Daarnaast wacht ik nog altijd op een realistisch voorstel voor de vergoeding van de door de ondeugdelijke bank beschadigde vloer. Zie klacht # 178986.

Jysk
    Beste,

Wat vervelend dat uw klacht nog niet goed is opgelost. Helaas kan ik de eerdere klacht met nummer 178989 niet terugvinden. Mijn excuses hiervoor.

Ik zal contact opnemen met de heer Muller voor aanvullende informatie over uw klacht.

Vriendelijke groeten,

Tari
    Janssen
    Dit is de klacht waar het om gaat: