Klacht Jysk: Levering verloopt niet volgens afspraak/planning

Cvg

Ik heb14 september een matras besteld. In de winkel kreeg ik het advies om hem online te bestellen, omdat ze pas gaan leveren bij een x aantal bestellingen. Zo zou ik hem sneller in huis hebben. Vanwege de slechte recenties op internet besloot ik ervoor te kiezen hem in de winkel te laten bezorgen> dan heb ik in ieder geval een punt waar ik heen kan en ik hoef niet onnodig vrij te nemen.
Ik had het matras besteld en ik kreeg meteen een mail met de mededeling dat mijn bestelling klaar staat om af te halen op 26/9. Zo dacht ik. Geen gedoe. Hij is keurig op tijd. Maar dat was helaas niet het geval 28/9 besloot ik maar eens te bellen, want ik had immers nog niks gehoord. Dat was een redelijk fel gesprek en het ene excuus kwam na het andere. Omdat ik het bij de feitsen bleef houden kwam er uiteindelijk wel een sorry uit en ik moest de bestelling maar annuleren. Lekkere oplossing dus. Uiteindelijk kreeg ik een tegoedbon en een soort belofte dat mijn matras er de week erop zeker zou zijn. Niks gehoord en geen melding. Dus maar weer bellen.. daar kreeg ik te horen dat er een storing in Denemarken was en later waren ze opeens aan het verbouwen dus moest ik mijn bestelling maar weer annuleren.. Ik wilde graag duidelijkheid en de manager spreken. Er was geen manager aanwezig (?). Helemaal prima, want ik zou afgelopen week worden terug gebeld. Daar ben ik nog steeds op aan het wachten en ik weet nog steeds niet wanneer mijn matras komt. Ik kreeg het advies om de bestelling te annuleren en hem via de winkel te bestellen, want dan was mijn matras er zeker over 1,5 week. Bijzonder dat mijn bestelling niet omgezet kan worden? En dat mijn veel eerder geplaatste bestelling niet kan worden geleverd vanwege een storing of verbouwingen en een bestelling vanuit de winkel wel gewoon geleverd kan worden.. vreemd zaakje zo al met al. Het vreemde is dat er super veel negatieve recenties online staat en jysk blijf falen bij leveringen. En als ze nou eerlijk zeggen dat het nog een maand duurt dan is dat prima, want dan weet je in ieder geval waar je aan begint. wat een rare manier van omgang met je klanten...

Ik wil een tegemoedkoming/korting op mijn al gekochte matras en ik wil weten wanneer het matras nu eindelijk eens komt

Jysk
    Beste meneer/mevrouw Van Gils, Onze excuses voor al uw ongemak. Uiteraard is dit niet bedoeling. Wij zien dat u vandaag contact heeft gehad met onze collega Elisa en hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Wij hebben u per e-mail onze contactgegevens gestuurd mocht u nog hulp nodig hebben. Met vriendelijke groet, Ilana