Klacht Jysk: Magere service

gregory29

Klerenkast besteld, vorige week een sms gekregen dat ik mijn bestelling op kon komen halen (in de sms stond duidelijk ophalen tijdens de openingsuren). Vandaag kom ik om 17:50 aan bij Jysk in Heerlen om mijn bestelling op te halen, en kreeg te horen dat ik te laat was, want het magazijn was al dicht, en het zou ''een uur duren om alles weer eruit te halen'' en om mijn bestelling mee te kunnen geven. Ik was misschien wat aan de late kant, maar als een winkel om 18:00 dicht is verwacht ik dat ik tot 18:00 geholpen kan worden, en dit was niet het geval. Ik was ook niet te spreken over de toon van de vrouw die aan de kassa stond, een simpele ''u bent helaas te laat'' was genoeg geweest. Ik hou niet van klagen en klachten, maar ik had mijn bestelling wel al mee kunnen nemen, en dit is niet het geval. Jammer van deze slechte service

N.V.T Nogmaals, Jysk is open tot 18:00u, dus ik verwacht tot 18:00u geholpen te kunnen worden

Jysk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jysk?