Klacht Jysk: Misleidende reclame

Anuschka

Misleidende reclame: folder binnen gekregen, direkt naar de Jysk voor een loungesetje. Aldaar te horen gekregen dat geen voorraad was omdat de folders maanden van tevoren gedrukt worden.......reclame maken voor iets wat niet leverbaar is. Flexibel als ik ben informeer ik naar een loungesetje wat volgende week pas in de reclame komt en wat denk je....? Ook geen voorraad en niet op korte termijn leverbaar. Ik snap dat dingen uitverkocht raken maar iets aanbieden dat niet leverbaar is, kan niet en voelt als misleiding.

Verander het beleid. Ooit van voorraad gehoord? Supply chain management? Procurement?
Stop in iedergeval met de misleidende reclame

Jysk
    Geachte heer/ mevrouw Verdonck,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u voor de loungeset naar een JYSK vestiging bent geweest en dat het artikel niet voorradig was. Onze reclamefolders zijn enkele weken vooraf gemaakt. Door onvoorziene omstandigheden was de betreffende loungeset tijdelijk niet op vooraad. Onze excuses hiervoor. Dit is niet de uitstraling die u van ons mag verwachten.

Hendrik-Jan
    JYSK klantenservice

Anuschka
Uiteindelijke oplossing Standaard antwoord, duidelijk niet gelezen wat ik schrijf.. gaat niet om 1 loungeset, nl een andere loungeset die de week daarop in de aanbieding komt was ook niet leverbaar.