Klacht Jysk: Na 3 weken nog steeds geen kast die binnen enkele dagen geleverd zou worden

Ajs

Meerd dan 3 weken geleden in de winkel (westpoort) vooruitbetaald voor een kledingkast dat binnen enkele dagen in de winkel bezorgd zou worden waarna wij het zouden ophalen.Om de paar dagen gebeld of het al binnen is maar zonder resultaat.Klantenservice gebeld waarop we te horen kregen dat het geleverd was, naar de winkel geweest waarop we te horen kregen dat het niet zo is en dat de klantenservice dat ook niet kan weten.
Met de hoop dat we de kast in diezelfde week thuis konden halen (wat ons verteld is tijdens bestellen in de winkel) hebben we onze oude kast weggedaan met gevolg dat alle spullen dat in die kast moet overhoop ligt en voor ongemak en stress zorgt ivm ruimte.
En dan nog zelf achteraan moeten gaan hoe het ervoor staat zoals om de paar dagen naar de winkel rijden en bellen.

Uitsluitsel geven over het ophalen van de kast en het lijkt mij klantvriendelijk als ze dit compenseren met wat gebruikelijk is.

Jysk
    Beste meneer/mevrouw Atilgan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u zelf moest informeren naar de status van uw bestelling en dat u hierover verkeerd bent geïnformeerd. Dit is niet de klantenservice die wij willen zien. Onze excuses hiervoor.

Wij sturen uw bericht door naar de manager van de winkel in Amsterdam Westpoort. Deze zal contact met u opnemen over uw klacht en deze intern oppakken met het personeel.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin