Klacht Jysk: niet telefonisch te bereiken, ondanks beloften om klant te bellen weigeren ze te doen

JYSKSLECHT

Probeer al 2 weken bestelde rolgordijnen te krijgen, telefonisch is Jysk niet te bereiken telkens een bandje om later teug te bellen. Krijg niemand te pakken, als ik dan langs ga is er weer eens wat aan de hand, bestelling komt later of bestelling moet nog komen,
nu afgelopen woensdag zouden mijn rolgordijnen binnen moeten zijn, wacht nog steeds op telefonisch antwoord voor de zoveelste keer weer niets, wordt er een beetje moe van, mocht het bedrijf failliet gaan weet ik in ieder geval hoe dat komt.

Ze moeten telefonisch bereikbaar zijn, beloften na komen, als in de ene firma een artikel niet aanwezig is niet de klant naar een ander filiaal sturen maar zorgen dat ze zelf het artikel voor de klant alen

Jysk
    Goedemiddag mevrouw Coli,

Vervelend te lezen dat de communicatie met u en onze collega's in JYSK Den-Haag niet goed is bevallen. Excuses hiervoor. Zojuist heb ik contact gehad met onze winkel. Zij geven aan dat de vracht vertraagd is en vandaag is aangekomen. Nu blijkt dat de laadklep niet opent. Zodra dit het weer doet, zullen zij zo snel mogelijk alle bestellingen uitladen en doorvoeren. Wij verwachten tot uiterlijk morgen hier klaar mee te zijn. Wij willen u vriendelijk vragen om hier nog even op te wachten.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Alvast bedankt en ik wens u een fijne dag.

Mvg,
    Micheline
    Jysk
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Jysk?