Klacht Jysk: OPLICHTING DOOR JYSK

Klachtnummer
# 315486
Gebruiker
clk287
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wilde graag een bank kopen. Ik kwam bij de winkel Jysk terecht (online). Ik wilde 2 banken en tafeltjes bestellen, toen kwam ik erachter dat je deze alleen in de winkel zelf kon bestellen. Mijn moeder is vervolgens naar het filiaal in Den Bosch gegaan om te bestellen, om te laten leveren in 't filiaal van Amsterdam Westpoort. Ik heb het bonnetje. Op de site stond de levertijd: 4-8 werkdagen, op het bonnetje staat verwachte leverdatum 12 juli. Ik heb netjes gewacht tot die tijd. En toen begon de drama. Ik heb in totaal 10 x gebeld naar Jysk Klantenservice (heb ik bewijs van), ELKE KEER werd er tegen mij verteld dat het filiaal van Westpoort geen telefoon heeft, dus dat ze hen een bericht moeten sturen om mij terug te bellen. Telkens heb ik gevraagd of dat DIE DAG kan gebeuren, telkens was het 'ja hoor mevrouw'. Ik ben telkens NIET teruggebeld waardoor ik de volgende dag weer moest bellen, weer hetzelfde verhaal, word ik weer niet teruggebeld, moet ik de dag erop WEER terug bellen. Ik heb om de manager gevraagd en na de 6e keer bellen werd ik gebeld met 'Bij het bestellen wist Jysk al dat er leverproblemen waren, uw bestelling wordt 29 juli bezorgd bij Westpoort'. DIT IS GEEN ENKELE KEER GEMELD. Ik weer netjes wachten tot 30 juli, ik ben uiteraard weer niet gebeld dus ik bel weer. En na 3 keer op een dag weer 'U wordt teruggebeld' gehoord te hebben, belt de manager doodleuk met ''Uw bestelling is niet binnen, u wordt gebeld wanneer deze binnen is''. BEN HELEMAAL KLAAR hier mee. Dit is de SLECHTSTE SERVICE DIE IK OOIT MEEGEMAAKT HEB en geloof me ik heb VEEL geduld. Toen ik zei dat ik wilde annuleren moest meneer ook nog eens eerst het hoofdkantoor gaan bellen om te kijken hoe ze dat moeten doen. Oplossing? Ik moet langskomen in het filiaal om mijn geld terug te krijgen. IK, WERK, FULLTIME, EN, MIJN, GEDULD, IS, OP.

De oplossing

Ik ben tevreden wanneer
- Ik antwoord krijg op de vraag hoe het kan dat er zo'n ontzettend slechte service geleverd wordt. Aan andere klachten te zien ben ik niet de enige.
- Er mij verteld wordt waar mijn banken PRECIES zijn en waarom het zo lang duurt.
- Ik mijn geld TERUGGESTORT krijg want ik heb GEEN tijd om langs te gaan en mijn geduld is OP

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Goedemiddag,


    Hartelijk bedankt voor uw bericht. 

    Wat vervelend om te lezen wij niet op de verwachte leverdatum konden leveren en wij u hierover niet duidelijk hebben geïnformeerd. Dit is niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses hiervoor.

    Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij sturen uw bericht door naar de manager van de winkel in Amsterdam Westpoort. Deze pakt uw klacht intern op met het personeel.

    Helaas kunnen wij niet aangeven waar uw bestelling zich precies bevindt. U wordt in elk geval gebeld als deze binnen is.

    Uiteraard kunt u uw bestelling annuleren en uw geld terugkrijgen. Dit kan alleen in de winkel. Wij kunnen niet uw geld terugstorten.

    Onze excuses voor de ongemakken.

    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    Hendrik-Jan

Ook een klacht indienen over Jysk?