Klacht Jysk: OPLOSSEN

Rob73

geen oplossing OP MIJN KLACHT MAAR IK BEN DE ROTSTE NIET DUS BETER LEESBAAR , inderdaad 2013, met op het metalen frame zo ik eerder heb getoond maar dan gaat men zich van de domme houden van dat hebben wij nooit gedaan. Leest u wel??? ik vraag mij dat echt af het lijkt of je met zo'n beperkte computer zit te praten dus in het groot oke komt ie ER IS IN NEDERLAND GEEN ECHTE GARANTIETERMIJN ER WORD HIER, LEES OF GOOGLE MAAR, EEN GARANTIE GEHANTEERD VAN WAT MAG JE VERWACHTEN VAN EEN ARTIKEL MET BETREKKING TOT DE LEVENSDUUR DAT IS VOOR DE WET , ANDERS BELT U EVEN MET DE CONSUMENTENBOND DAN WEET U HET METEEN , HEEL DUIDELIJK. STEL U KOOPT BIJ MIJ EEN FIETS EN NA 5 JAAR GAAT HIJ STUK HET FRAME BREEKT DAN ZEGT DE WET DAT ER EEN GARANTIE IS WANT U ZAL DAN VERWACHTEN VAN MIJ DAT DE FIETS VEEL LANGER MEEGAAT OP SLIJTAGE GEVOELIGE ONDERDELEN NA. DIT IS HETZELFDE ALLEEN BETREFT HET EEN METALEN BED , DUS GEEN SPAANPLAAT ALUMINIUM KUNSTSTOF. EN DAAR IS DE LEVENSDUUR MINIMAAL 10 JAAR BEGRIJPT U DIT NU ? IK HEB DE WET OOK NIET GEMAAKT DUS OPLOSSEN

eens normaal gaat reageren, volgende keer staat het op linkin

Jysk
    Beste meneer Ebben,

Wij begrijpen nogmaals uw reactie en teleurstelling. Echter zoals reeds meerdere keren vermeld hanteren wij een garantie termijn van twee jaar met uitzondering van onze GOLD en PLUS matrassen en boxsprings. De factuur dat u ons toestuurt met de hand geschreven melding "10 jaar gar.frame gebelt" dient niet als bewijs. Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin

Rob73
slecht bedrijf, na de reviews te hebben gelezen op diverse plekken zijn deze zo goed als mogelijk hun faillissement aan het behalen. duurt niet lang, 2 medewerkers en dan van jullie bedrijf vertelde het eerlijk dat het een wanorde is, en er niet veel word verkocht.

Ook een klacht indienen over Jysk?