Klacht Jysk: slecht matras gekocht

Klachtnummer
# 309096
Gebruiker
maglay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

in maart 2017 moest ik noodgedwongen een nieuwe matras kopen. de fa jysk had een matras in de aanbieding en ze geven aan dat er 25 jaar garantie op hun matrassen zit. we zijn nu 15 maanden verder en de matras is het helemaal ingezakt en veroorzaakt pijn en ik heb een klacht ingediend bij Jysk. In eerste instantie een keurig emailtje ontvangen dat het betreffende filiaal contact op neemt om tot een oplossing te komen. Na een bezoek aan het filiaal wordt er gesteld dat alleen de inkoop prijs van 54 euro wordt vergoed en verder moet ik het maar bekijken.

De oplossing

een nieuwe matras van goede kwaliteit

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw de Soet,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het klopt inderdaad dat het matras beoordeeld is op garantie en dat u wegens hygiëne van ons €54 aangeboden heeft gekregen. In uw mail vraagt u of we dit overmaken naar uw rekeningnummer. We maken het geld over naar het genoemde rekeningnummer in uw e-mail.

    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice

Ook een klacht indienen over Jysk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen