Klacht Jysk: Stedentrips zijn slecht product met slechte service

# 196097
Janw

Ik heb een tijd terug een driedaagse stedentrip "gewonnen" en betaald. Hierna geboekt en dan kom je er pas achter wat een fake dit produkt is. Je moet dan allerlei opties extra betalen die eigenlijk vanzelfsprekend zouden moeten zijn. Het naast elkaar zitten kost extra; ontbijt kost extra; bagage kost extra; uitsluiten bepaalde steden moet je per bestemming die wordt uitgesloten extra betalen; het reserveren van een datum kost extra geld, etc. Dat gaat zo maar. Voor je het weet kost de boeking bijna net zoveel als de gewonnen reis.
Dan denk je het te hebben gehad, maar dan begint de ellende pas. Na een aantal komt er bericht dat de gereserveerde datum niet beschikbaar is, terwijl hij wel groen op de kalender stond! Dan geef je te kennen dat je je geld van de reservering terug wilt. Tot mijn stomme verbazing komt er een mail dat het ineens wel weer kan.
En nu maar afwachten wat een fake er nog meer aan zit te komen.

Geef spontaan wat je belooft en waar voor is betaald! En doe eens duidelijk over de voorwaarden.
Het liefst wil ik mijn geld terug i.p.v. reizen met deze fake organisatie.

Jysk
    Geachte heer / mevrouw,

Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw gewonnen veiling.

Wij hebben de veiling erbij gepakt en betreft de opties die men kan bijboeken, stond vooraf vermeld in de veilingtekst en zijn niet verplicht om bij te boeken.

" Zie kalender bij ''Beschikbaarheid'' voor beschikbare dagen en eventuele toeslagen per datum. Bij vertrek op donderdag, vrijdag en zaterdag geldt een toeslag van € 30,- p.p.

Extra bij te boeken
    Deze opties kun je boeken tijdens het reserveren van je arrangement en reken je rechtstreeks af bij Verrassingstickets.nl.

• Extra nacht € 60,- per nacht, tot 2 nachten (op basis van beschikbaarheid)
    • Ruimbagage € 70,- per koffer
    • Extra persoon € 129,-
    • Wil je gegarandeerd naast elkaar zitten? Je betaalt dan € 20,- per boeking
    • Wil je specifieke steden als reisbestemming uitsluiten? Je betaalt € 5,- per stad die je uitsluit".

Mocht er in de tussentijd een wijziging plaatsvinden, dan adviseren wij u dit eerst neer te leggen bij de aanbieder van het arrangement. De aanbieder is in principe verantwoordelijk voor de uitvoering hiervan. De aanbieder dient altijd de kans te krijgen om de klacht voor u op te lossen of u ergens in tegemoet te komen.

In uw klacht geeft u aan dat de gewenste datum alsnog beschikbaar is.

Wij wensen u een fijne vakantie toe!

Diana - Webcare VV
    Janw
    Ik heb nog steeds geen voorstel gekregen
    Jysk
    Beste heer / mevrouw,

Helaas kunnen wij u geen voorstel aanbieden, omdat de informatie omtrent de extra kosten (optionele kosten) vooraf werd vermeld in de veilingtekst.

Daarnaast kunt u alsnog reizen op de gewenste datum en zien wij geen reden om hiervoor een voorstel te doen.

Wij wensen u een fijne vakantie toe.

Diana - Webcare VV
    Janw
    Ik heb weliswaar een uitleg gekregen, maar dat is nog niet hetzelfde als een goed gevoel.
    De lol vooraf is er eigenlijk een beetje vanaf, omdat de "verrassing" niet zozeer in het ticket zit, maar in het gegeven dat je bij de neus wordt genomen waar je bij staat. In straattaal zijn daar bepaalde gezegdes voor die ik hier niet zal hanteren.
    Ik wacht met belangstelling op het ticket. Ik zal ook zeker melden wanneer er klachten zijn over de reis zelf. Ieder die dit leest: let dus op!

Janw

Ook een klacht indienen over Jysk?