Klacht Jysk: Verkeerd gemonteerde kast geleverd

# 432030
Kimm

Maanden geleden een kast gekocht. Omdat we er blij mee waren weken later nog 1 gekocht. Toen we eenmaal de tijd hadden die in elkaar te zetten bleek er in de fabriek iets verkeerd gemonteerd te zijn in de zijkanten van de kast, de planken kunnen er nu njet in gezet worden omdat de binnenkant ondersteboven gemonteerd is. Ik ben al 3 weken bezig met een oplossing. De eerste keer dat ik belde was in een weekend. De onderdelen zouden opnieuw besteld worden en dan zou ik maandag of dinsdag gebeld worden en de onderdelen zouden dan woensdag of zaterdag geleverd worden. Dit is dus niet gebeurt, ben niet eens gebeld. Kreeg te horen dat de bus uit Denemarken nooit vertrokken was maar dat de bus die dag waarschijnlijk wel zou vertrekken maar dat wist ze niet zeker. Wanneer ze dat wel zou weten wist ze ook niet. Weer werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden wat dus nooit gebeurt is. Toen meerdere malen klantenservice gemaild waar me verteld wordt dat mijn bericht doorgestuurd wordt naar de manager van het filiaal en dat die dan zou bellen. Uiteraard gebeurt dit niet. Helemaal klaar mee. Ik zou zeggen slechte service maar hier is überhaupt geen sprake van service.

De juiste onderdelen levert

Jysk
    Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend spijtig dat u de kast met fabricatiefouten heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet hoe wij onze artikelen willen afleveren. Onze excuses hiervoor. Daarnaast schrikken wij ervan dat de afspraken niet worden nagekomen. Dit is niet de klantenservice die wij willen zien. Nogmaals onze excuses voor de vele ongemakken.

Na aanleiding van uw e-mail hebben wij direct contact opgenomen met de winkelmanager. Zij hebben de nieuwe kast VIRUM ontvangen en zullen deze kosteloos bij u afleveren. De manager heeft u een e-mail gestuurd met de vraag om uw adresgegevens toe te sturen. Mocht u deze niet hebben ontvangen, dan is deze mogelijk in uw ongewenste inbox terecht gekomen.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin

Kimm
Halve kast gekregen, waar ik niks aan heb aangezien de kast uit elkaar gehaald moet worden.maar door een productie fout kan hij al niet uit elkaar en als we dit forceren kan hij niet meer in elkaar met de nieuwe onderdelen. Ik ben dus geen stap verder. Zit nu met 1.5 kast waar ik niks mee kan en inmiddels 6 weken bezig ...

Ook een klacht indienen over Jysk?