Klacht Jysk: We vinden het ongepast bezorgkosten te moeten betalen voor meubelen van bijna 500 euro.

zondagskoopjys

Vandaag hebben wij voor bijna 500 euro tuinmeubelen besteld. Tot onze verbazing zal dit niet eens gratis bezorgd worden. Tegenwoordig worden vrijwel alle aankopen die je via internet doet vanaf een bepaald bedrag gratis bezorgd. En dat is dan lang geen 500 euro. Bezorgen zou voor dit bedrag natuurlijk gratis moeten zijn.

Graag gratis aflevering.

Jysk
    Beste meneer/mevrouw Koek,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Helaas bieden wij geen gratis bezorging. Onze excuses hiervoor.

Wanneer u via onze webshop bestelt worden kleine orders bezorgd met PostNL Pakketten. De bezorgkosten variëren en zijn afhankelijk van het gewicht en de afmeting van uw bestelling. Grotere orders worden bezorgd met PostNL Extra@Home hierbij liggen de bezorgkosten tussen de € 30 en € 65.

U kunt uw artikelen ook in een winkel bestellen en laten thuisbezorgen. Onze winkels werken met lokale leveranciers. De bezorgkosten zijn hierdoor niet in elke winkel gelijk.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Hendrik-Jan

zondagskoopjys
Geen. Onze klacht over bezorgkosten bij een aankoop van bijna 500,- is gewoon afgewezen.

Ook een klacht indienen over Jysk?