Klacht Jysk: We vinden het ongepast bezorgkosten te moeten betalen voor meubelen van bijna 500 euro.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358449
Gebruiker
zondagskoopjys
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag hebben wij voor bijna 500 euro tuinmeubelen besteld. Tot onze verbazing zal dit niet eens gratis bezorgd worden. Tegenwoordig worden vrijwel alle aankopen die je via internet doet vanaf een bepaald bedrag gratis bezorgd. En dat is dan lang geen 500 euro. Bezorgen zou voor dit bedrag natuurlijk gratis moeten zijn.

De oplossing

Graag gratis aflevering.

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Koek,


    Hartelijk bedankt voor uw reactie.

    Helaas bieden wij geen gratis bezorging. Onze excuses hiervoor.

    Wanneer u via onze webshop bestelt worden kleine orders bezorgd met PostNL Pakketten. De bezorgkosten variëren en zijn afhankelijk van het gewicht en de afmeting van uw bestelling. Grotere orders worden bezorgd met PostNL Extra@Home hierbij liggen de bezorgkosten tussen de € 30 en € 65.

    U kunt uw artikelen ook in een winkel bestellen en laten thuisbezorgen. Onze winkels werken met lokale leveranciers. De bezorgkosten zijn hierdoor niet in elke winkel gelijk.

    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. 


    Met vriendelijke groet,

    Hendrik-Jan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zondagskoopjys
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Onze klacht over bezorgkosten bij een aankoop van bijna 500,- is gewoon afgewezen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jysk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen