Opgelost door Jysk: Winkel houdt zich niet aan moment van bezorging en trekt eigen plan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 302267
Gebruiker
Vall-waarde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een sidetable en bijzettafeltje besteld op de website van jysk. Ik kon zelf een bezorg moment kiezen en koos voor dinsdag 1 mei, ik heb deze dag speciaal vrij genomen zodat ik het pakket kon opvangen en in elkaar kon zetten. Helaas stond er online dat mijn pakket morgen woensdag 2 mei bezorgd wordt. Een dag waarop ik de hele dag moet werken en er dus niemand zal zijn om het pakket aan te nemen, dit geldt ook voor de komende dagen! Daar neem je dan een vrije dag voor op! Je snapt natuurlijk dat geen mens hier vrolijk van wordt. Best leuk dat je je klanten hun eigen bezorg moment kunt laten kiezen, maar zorg als winkel dan wel dat je je ook aan dat bezorgmoment houdt en niet ineens je eigen plan trekt. Ik bestel in ieder geval de volgende keer bij een winkel die zijn beloftes wel na komt en je niet voor niets een vrije dag laat opnemen.

De oplossing

Zou het pakket graag vandaag ontvangen, maar ik begrijp dat dat niet meer mogelijk is! Vraag me sowieso af of dit effectief is...

1 reactie

  1. Auteur
    Jysk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Sporry,

    Bedankt voor jouw bericht. Onze excuses dat we niet op de afgesproken datum jouw bestelling bezorgd hebben.

    We zien dat er op 2 mei toch is geleverd, klopt dit?

    Voor het ongemak ontvang je van ons de betaalde bezorgkosten terug. Deze ontvang je binnen 8 werkdagen op jouw bankrekening.

    Groetjes Tari

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vall-waarde
Datum
Uiteindelijke oplossing Bezorg kosten worden terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy