Opgelost door Kärcher B.V.: Hogedruk reinigen niet langer dan 5 minuten?

K2.490
Naar aanleiding van een telefoongesprek met een medewerker van u vul ik dit formulier in. Afgelopen weekend na drie jaar nieuw in doos opgeslagen geweest te zijn de hoge druk reiniger gebruikt. Na nog geen half uur kwamen de vlammen uit het toestel. Uw mederwerker gaf aan dat het een licht toestel is en niet geschikt voor intensief gebruik bij deze temperaturen, maar voor het afspuiten van een fiets. Hoezo zit er dan een terrasreiniger bij? En alleen toestel rond het vriespunt gebruiken? Onze tuin is nou niet echt bepaald 2 voetbalvelden groot. Garantie verlopen en stuk apparaat welke nog geen half uur heeft gewerkt. Kärcher is een prijzig merk en verwacht wel enigszins coulance en service.

Een vervangend toestel
Geheel nieuw toestel!

Ger036
    Tot op heden nog niets van kärcher vernomen... niet via de eigen website alsmede de klachtensite hier. Nooit meer een kärcher. Wat een arogantie...
    Ger036
    Wauw... zo een slechte pr heb ik nog niet eerder meegemaakt nog niets vernomen!!!!
    Ger036
    Wauw,... Kärcher,.... zelfs een bericht wat ik op jullie site plaats kunnen jullie wel verwijderen maar antwoorden kunnen jullie niet!!!

Ger036
    Ondertussen heeft Kärcher contact met mij opgenomen en is de klacht naar alle tevredenheid opgelost. Met speciale dank aan Jurgen!!! Super netjes opgelost zelfs.

Ook een klacht indienen over Kärcher B.V.?