Klacht Kärcher B.V.: VAC is zeer teleurstellend product met slechte aftersales

C.M.M. Busch

Klacht betreft de VAC50 van Kärcher.
26-09-2013 apparaat gekocht. Begint eind 2015 herrie te maken. Herrie 01-05-2016 zodanig dat het raadzaam lijkt het apparaat af te leggen.
Intussen via allerlei kanalen aan Kärcher gevraagd of ze een nieuw motortje kunnen leveren, zodat ik het apparaat kan repareren. Nee, kan niet. Ze willen kennelijk liever dat het apparaat op de schroothoop komt, in weerwil van hun
reclame-leuze over milieuverantwoord ondernemen.

Op 12-05-2016 een jong-gebruikte VAC overgenomen van kennis die er niet mee overweg kon.
Vandaag, 01-04-2017, ook dít apparaat moeten afleggen aangezien de afgelopen maand dezelfde angstige geluiden uit deze VAC kwamen die inmiddels zo hevig zijn dat het apparaat niet meer te gebruiken is.

Ik ga maar niet wéér proberen bij Kärcher een nieuw motortje te pakken te krijgen. Ik ben klaar met deze firma. Er zijn inmiddels meer bedrijven die vergelijkbare apparaten in de handel brengen.

a. betere producten leveren,
b. betere service (zoals tegemoetkoming, ook net na verloop van garantie,
c. meer oog voor milieuaspecten (onderdelen voor reparatie leveren).

C.M.M. Busch
    Je zou toch (IK, althans) op zijn minst een reactie van deze onderneming verwachten.
    Nee, dus. Dat ze zich stil houden is nogal zielig en getuigt niet van enig respect en fatsoen!

Cl Busch

C.M.M. Busch

Ook een klacht indienen over Kärcher B.V.?