Klacht Küchenland Ekelhoff: wijnklimaatkast binnen 2 jaar defect en Küchenland Ekelhoff reageert niet.

Klachtnummer
# 610877
Gebruiker
Es6
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben in augustus 2020 een keuken met inbouwapparatuur laten plaatsen door Küchenland Ekelhoff in Duitsland. De wijnklimaatkast werkte toen gelijk al niet. Op 1-9-2020 is deze door de leverancier hiervan, O+F A-Line GmbH, vervangen. Echter de nieuwe wijnklimaatkast is sinds juni j.l. weer defect. Ik heb deze klacht gemeld bij Ekelhoff, echter zij mailen mij terug dat O + F contact met mij opneemt. Ik heb al diverse reminders gestuurd naar Ekelhoff, maar zij geven door dat ze de klacht aan O + F hebben doorgegeven.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf waar ik de keuken gekocht hebt een reparateur stuurt binnen een redelijke termijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Küchenland Ekelhoff hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Küchenland Ekelhoff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen