Klacht Kaadoocenter.nl: Geen antwoord krijgen op herhaalde email verzoeken tot opheldering waar blijf een bestelling

Klachtnummer
# 274962
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze email is verstuurd naar kaadoocenter en er komt maar geen resctie. Vandaag hebben we voor de derde keer een email gestuurd met de mededeling dat we de concumentenbond inschakelen. We willen graag atwoord waar het bestede product blijft of ons geld terug.

Beste

Dit is onze tweede email over dit onderwerp.
We hebben op de eerste geen reactie gehad
Op 14 augustus hebben we een bestelling geplaatst. Deze is van onze rekening afgeschrevdn. Maar tot op heden hebben we nog niets ontvangen.
Kunt u aangeven waarom de bestelling (nog) niet geleverd is. Mocht het product niet meer leverbaar zijn dan willen we graag dat u ons geld terug stort en dit via email (martin.raamsman@gmail.com)
Mochten we geen resctie krijgen, dan gaan we de consumenten bond inschakelen.

Gegevens van de bestelling:

M2412761M110BDN6 0030002268367970 Order ORD00010 185616Ordpro

Vriendelijke groet, Martin

Sent from my iPhone

De oplossing

Lever het bestelde product of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kaadoocenter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kaadoocenter.nl?