Klacht Kaan winkelinrichtingshop: Zeer onvriendelijke en niet-klantvriendelijke benadering, slechte service, product niet ontvangen.

Datema

Via Kaan had ik online een kruiwagen besteld inclusief verzendkosten, bij elkaar een bedrag van 45,45 euro. Via DHL zou deze bezorgd worden. DHL beweert twee keer bij de deur te zijn geweest (hoewel we de tweede keer de hele dag thuis waren) en heeft daarna het pakket in Drachten in een depot gezet. Ik heb gebeld met zowel Kaan als DHL, dat het voor mij geen doen is om zelf dit pakket op te halen, aangezien dit voor mij 86 kilometer rijden is (!). Toen ik Kaan belde werd ik zeer onvriendelijk en door een onverstaanbaar, nauwelijks nederlands sprekend persoon te woord gestaan. Ik kreeg te horen dat ik opnieuw verzendkosten moest betalen als ik alsnog het pakket wilde ontvangen. Dit heb ik geweigerd.Tijdens het heen en weer bellen en mailen is het pakket inmiddels vanuit het depot terug gestuurd naar Kaan. Volgens Kaan moet ik nu alle verzendkosten betalen a 42,17 en heb ik nog steeds geen pakket (!!) Ik zou dus bijna al mijn geld kwijt zijn, en heb nog steeds geen kruiwagen. Volgens Kaan ligt het aan mezelf en aan DHL, volgens DHL ligt het aan Kaan...
Ik ben zeer teleurgesteld in de enorm onvriendelijke en niet-klantvriendelijke benadering, zowel via de mail als via de telefoon!

Het volledige door mij betaalde bedrag a 45,45 euro terugstorten, of alsnog het pakket opnieuw versturen.

Kaan winkelinrichtingshop
    geachte [gegevens verwijderd door moderator],

[gegevens verwijderd door moderator]

---------------------------------------------------------------------------------------------
    deze email is de DHL Email ( ik heb deze info 29.05.2017 naar uw email adres gestuurd) .
    Goedemorgen,

Zie onderstaand bericht ter info:

Order number: 8832958
    Destination: DRX
    Pieces: 1
    Product: DHL Europlus

Goedendag,
    Hierbij wil ik je informeren dat wij de zending tweemaal hebben geprobeerd te leveren. Helaas hebben wij de geadresseerde niet aangetroffen. Daarom ligt de zending in onze afhaalterminal en kan worden afgehaald door de geadresseerde.

De zending zal nog 3 werkdagen in de terminal staan. (of ons een nieuwe opdracht geven?)
    Mocht de zending in deze 3 werkdagen nog niet zijn afgehaald, zal de zending automatisch retour gaan.

M.v.g.
    Een paar dagen later heb ik u hierover ook geïnformeerd.

06 Jun 2017
    Goedemiddag,

Bedankt voor de navraag.

De zending heeft meerder afleverpogingen gehad, maar uw klant is niet aanwezig geweest.
    Om die reden is de zending doorgestuurd naar onderstaand adres, gelieve uw klant te adviseren de zending daar af te halen;

- Zending kan vanaf volgende werkdag gedurende 7 dagen afgehaald worden in DHL Parcelshop DHL Parcel Drachten, Dopplerlaan 7, 9207HC, DRACHTEN, NL.

Mvg,
    Ik heb u een link gestuurd via de mail zodat u uw pakket kon volgen.
    Zodat u wist wanneer het pakket zou aankomen.
    Kaanwinkelstelling heeft het pakket op tijd en netjes verstuurd.
    Het is niet onze fout als het pakket niet is geleverd.

U heeft ons gebeld toen zei u dat u niet 86 kilometer wou rijden.
    Als u extra kosten zou betalen dan zou hij nog een keer worden aangeboden.
    U zei vervolgens dat u dat belachelijk vond en toen hing u op.

Deze email ontving ik van u op 16.06.2017 15:17

Ik verzoek u vriendelijk toch dringend om mijn pakket alsnog op te sturen. Het kan niet zo zijn dat wij alleen maar verzendkosten betalen en nog steeds geen pakket hebben.
    Indien u niet aan ons verzoek voldoet, zullen wij juridische stappen ondernemen, tevens schakelen wij zowel het programma Opgelicht, Radar, en de Consumentenbond in over de slechte service van Kaanwinkelstelling.
    Tevens zullen wij binnen ons brede netwerk via de sociale media uitgebreid melding maken van de slechte service van Kaanwinkelstelling.

In deze mail probeert u ons onder druk te zetten. Wat u verkondigt in deze mail is niet juist. Nogmaals het is niet onze fout als u tot twee keer toe niet aanwezig bent. Terwijl wij u een mail hebben gestuurd waarin te lezen valt wanneer het pakket binnenkomt. De pakketdienst laat altijd een briefje achter als de klant niet thuis is. Op de bovenste link info dhl email staat ook dat het pakket netjes is verstuurd en dat er telefonisch contact is geweest.

MVG,

Kaanwinkelinrichtingshop

Datema
Er is geen oplossing geboden. Tevens zeer kwalijk dat men mijn prive-gegevens openbaar maakt!!!

Ook een klacht indienen over Kaan winkelinrichtingshop?