Klacht kaartje2go: Kaarten zijn niet aangekomen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 575828
Gebruiker
Patricia
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Kaarten zijn nooit ontvangen!

Gewenste oplossing

Uitzoeken hoe dat kan
Geboden oplossing
Ik wil graag het tegoed gestort krijgen op mijn account. Heb nl nog niks ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    kaartje2go
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de kaarten niet zijn aangekomen. Wil willen dit graag oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd waarin we verschillende oplossingen aanbieden. Zou je ons via deze mail willen laten weten hoe we je kunnen helpen?
    Alvast bedankt en excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Team Kaartje2go
  2. Auteur
    Patricia
    Datum
    Ik wil graag het geld teruggestort op onze bankrekening.
    Bedankt daarmee is het opgelost.
  3. Auteur
    kaartje2go
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Patricia,
    Dank je voor je berichtje terug. Vandaag wordt het aankoopbedrag teruggestort, dit moet binnen enkele dagen weer op de rekening staan.
    Mocht je hier nog vragen over hebben dan lezen we het graag.

    Een fijne dag gewenst.
  4. Auteur
    kaartje2go
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij hebben jou inmiddels een reactie verstuurd via mail. Het tegoed voor het ongemak is toegevoegd aan jouw account. Echter is het aankoopbedrag teruggestort.

    Heb je nog vragen, stel ze gerust!

    Vriendelijke groet, Kaartje2go

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over kaartje2go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen