Opgelost door kaartje2go: Slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 506863
Gebruiker
Gebruiker1534281110
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn bestelling van 17 december is niet aangekomen. Ik krijg geen reactie op mails en telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Contact met mij opnemen.
Geboden oplossing
De kaart en kado zijn nog een keer verzonden. Wel jammer dat er direct gereageerd wordt na mijn klacht bij Kompaswijzer en dat er niet gereageerd wordt op mijn mails naar Kaartje2go zelf.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    kaartje2go
    Datum
    Goedenavond,

    Heel vervelend om te lezen dat de kaart niet is bezorgd. Het is momenteel heel druk bij ons, maar we streven er naar om binnen een werkdag per mail te reageren.
    Zou je ons hier voor de zekerheid het bestelnummer van de kaart willen toesturen? We zoeken jouw mail graag op zodat we het voor je kunnen oplossen. We kunnen de kaart opnieuw voor je versturen als dit gewenst is, mocht dit geen goede oplossing zijn dan komen we je graag tegemoet in de kosten.

    Alvast bedankt voor je reactie.
    Met vriendelijke groet, Joyce van Kaartje2go
  2. Auteur
    Gebruiker1534281110
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    kaartje2go
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jolanda,

    Bedankt voor je reactie. Ik zie dat mijn collega vanochtend heeft geantwoord op jouw mail.
    We versturen de bestelling (kaart + cadeau) vandaag opnieuw. Als het goed is wordt het pakketje vanavond al bezorgd.

    We hopen dat het zo goed voor je is opgelost.
    Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan lezen wij het graag.
    Met vriendelijke groet, Joyce van Kaartje2go

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over kaartje2go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen