Opgelost door Kaatje aan de Rein Den Haag: Leverancier ontkent klacht consument.

H. Rauch

Mooie wollen deken gekocht bij Kaatje. Onlangs gewassen conform wasvoorschrift op wolprogramma 30 graden. Resultaat is een erg gekrompen en hard aandoend dekentje...
Klacht bij Kaatje levert op dat de Leverancier niet gelooft dat dit op wolprogramma 30 graden heeft gedraaid en dus niet bereid is te vergoeden.
Overigens wil Kaatje wel enige korting geven op nieuwe aankoop.

Het kan toch niet zo zijn dat consument afhankelijk is van wat Leverancier bereid is te geloven?
Leverancier zou gewoon moeten vergoeden.

Vraag: Hoe kan ik hier het best mijn recht halen?

Wij vinden dat Kaatje aan de Rein Den Haag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H. Rauch
    Kaatje heeft inmiddels geweldig gereageerd op deze klacht: ze vergoeden de deken en ik mag een nieuwe deken uitzoeken. Daarmee is het probleem opgelost wat mij betreft.

H. Rauch
Kaatje heeft de deken inmiddels vervangen door een nieuwe deken. De zaak is hiermee naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Kaatje aan de Rein Den Haag?