Opgelost door Kaatje aan de Rein Den Haag: Leverancier ontkent klacht consument.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 274716
Gebruiker
H. Rauch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mooie wollen deken gekocht bij Kaatje. Onlangs gewassen conform wasvoorschrift op wolprogramma 30 graden. Resultaat is een erg gekrompen en hard aandoend dekentje...
Klacht bij Kaatje levert op dat de Leverancier niet gelooft dat dit op wolprogramma 30 graden heeft gedraaid en dus niet bereid is te vergoeden.
Overigens wil Kaatje wel enige korting geven op nieuwe aankoop.

De oplossing

Het kan toch niet zo zijn dat consument afhankelijk is van wat Leverancier bereid is te geloven?
Leverancier zou gewoon moeten vergoeden.

Vraag: Hoe kan ik hier het best mijn recht halen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kaatje aan de Rein Den Haag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H. Rauch
    Datum
    Kaatje heeft inmiddels geweldig gereageerd op deze klacht: ze vergoeden de deken en ik mag een nieuwe deken uitzoeken. Daarmee is het probleem opgelost wat mij betreft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Rauch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kaatje heeft de deken inmiddels vervangen door een nieuwe deken. De zaak is hiermee naar tevredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kaatje aan de Rein Den Haag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen