Wij vinden dat Kaatje aan de Rein Den Haag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Kaatje aan de Rein Den Haag: Leverancier ontkent klacht consument.
Details
De klacht
Mooie wollen deken gekocht bij Kaatje. Onlangs gewassen conform wasvoorschrift op wolprogramma 30 graden. Resultaat is een erg gekrompen en hard aandoend dekentje...Klacht bij Kaatje levert op dat de Leverancier niet gelooft dat dit op wolprogramma 30 graden heeft gedraaid en dus niet bereid is te vergoeden.
Overigens wil Kaatje wel enige korting geven op nieuwe aankoop.
De oplossing
Het kan toch niet zo zijn dat consument afhankelijk is van wat Leverancier bereid is te geloven?Leverancier zou gewoon moeten vergoeden.
Vraag: Hoe kan ik hier het best mijn recht halen?
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.