Klacht Kaatje Crea : Klacht bij Kaatje Crea wordt als een lachertje afgedaan,en komt niet met een reactie of oplossing

Klachtnummer
# 256514
Gebruiker
NJB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij Kaatje crea een geboortebord besteld, toen ik deze binnen was kwam ik erachter dat de geboorte gegevens er niet juist waren opgezet.

Ik wou het bord op eigenkosten terugsturen zodat zij ( Karina Veltman) de juiste gegevens erop kon zetten, hier protesteerde zij tegen en gaf alleen aan dat ze mij stickers ging toesturen en dat ik het zelf maar moest oplossen.

Hierbij had ik al aangegeven dat ik niet handig ben met dat soort dingen en dat het door mijn doen waarschijnlijk niet mooi werd en dat ik liever een nieuw bord wou of het ontvangen bord wou terugsturen.

de stickers ontving ik de volgende dag, en heb toen maar toch geprobeerd om het zelf op te lossen, aangezien ik gewoon wou hebben waarvoor ik betaald had.
tijdens het verwijderen van de foutieve letters, kwamen er verf en houtsplinters los, dit is voor mij een doorn in het oog.

Toen ik dit aan haar door gaf werd het afgedaan als een lachertje en dat ik niet zo moest zeuren.

hierna heb ik meerdere malen contact met haar proberen te zoeken, maar ik werd een week volledig genegeerd.
vandaag stuur ik dan toch maar het bord terug, na nog geen reactie te hebben ontvangen.
vindt het ontzettend slecht dat een bedrijf zo omgaat met zijn klanten.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld en de verzendkosten voor het terug sturen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kaatje Crea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kaatje Crea ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen