Klacht Kabel-electronica.com: Spullen besteld op 1-1-2015, nooit ontvangen!

Klachtnummer
# 98549
Gebruiker
pbrem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1-1-2015 bij dit bedrijf bananenpluggen besteld voor een bedrag van 41,95. Na ca. 4 weken maar eens gebeld waar spullen bleven. Het volgende antwoord kreeg ik hierop retour:
Beste

helaas is door een fout in het systeem de prijzen door elkaar gehaald en hetgeen is bij elkaar 92,45 ípv van 41,95 wilt u een bijbetaling doen of het geld retour ontvangen ?

Hierop aangegeven dat ik te goeder trouw een bestelling gedaan had en deze gewoon voor de afgesproken prijs wilde ontvangen. Vervolgens niks meer vernomen en moeten constateren dat ook de internetsite niet meer bestaat. Meneer nog een keer de kans gegeven om het geld binnen een week dan maar terug te betalen en dat ik anders aangifte van oplichting zou doen maar ook hier niets meer op gehoord.

De oplossing

Alsnog leveren of geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kabel-electronica.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kabel-electronica.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen