Opgelost door Kabelshop.nl: garantie afhandeling willen ze door de fabrikant laten oplossen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 472068
Gebruiker
G.E.M. Hendrix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In geval van een Hoeywell deurbel die binnen drie maanden niet meer werkt (dus garantie) willen ze geen retournummer afgeven zodat ze hem niet in behandeling hoeven nemen volgens hun voorwaarden
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar

De oplossing

Ik wil dat ze mij een retournummer toesturen zodat ik het artikel op kan sturen en mijn verzoek voor garantie in behandeling word genomen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.E.M. Hendrix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een nieuwe deurbel gekregen en stuur de defecte terug voor garantie
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kabelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen