Klacht KabelTV: Kabel TV

Klachtnummer
# 68850
Gebruiker
hzaza
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds mei 2013 is een storing op met de zenders TVE en BRT2. Het is zeer vervelend om een abonnement te betalen voor producten die ik niet krijg.
In de afgelopen tijd zijn de zenders niet meer dan drie dagen zonder storing geweest. Het was rond 19, 20 en 21 februari 2014 als ik me niet vergis. Maar daarvoor en sinds mei 2013 en daarna tot en met heden is de storing niet weg.
Op 21 maart was een medewerker van UPC bezig met een kast en beloofde de storing te verhelpen. Helaas het is niet gebeurd.
Gezien dit ongemak, lijkt mij niet anders dan terecht dat UPC de storing aan de abonnees moet compenseren.
Met vriendelijk groet

De oplossing


GEWENSTE OPLOSSING De storing zo snel mogelijk verhelpen van beide zenders BRT 2 & TVE.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KabelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KabelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen