Klacht Kabelvooriphone.nl: Bedrijf houd zicht niet aan de garantie regels.

Koen Radstake

Ik heb bij dit bedrijf twee paar oortjes gekocht. Dit omdat het eerste paar al snel kapot ging en ik voor mijn werk wel oortjes nodig heb. Het tweede paar oortjes ging ook al snel kapot, waarna ik de twee paar oortjes in een envelop heb gedaan en heb opgestuurd zoals op de site beschreven staat. Hierop heb ik geen reactie gehad, zelfs na vele mailtjes niet. Aangezien de oortjes kapot zijn gegaan binnen de garantieperiode, en ik de kwaliteit van het bedrijf niet meer vertrouwde heb ik aangegeven het geldbedrag van beide paar oortjes teruggestort wou en geen nieuwe oortjes. het eerste mailtje heb ik op 03-06-2020 verstuurd. Tot op de dag van vandaag geen oplossing. Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid en negeert de problemen.

Ik wil graag dat het bedrijf doet wat het zelf aangeeft. Mijn geld terug als de producten binnen de garantie periode kapot zijn.

Wij vinden dat Kabelvooriphone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kabelvooriphone.nl?