Klacht Kachelpijp-rvs.nl: Ik vind het bezwaarlijk dat niet kenbaar wordt gemaakt dat retourzendingding duur is.

Houtstoker

Zowel de Nederlandse website-extensie 'nl' als het Amsterdamse telefoonnummer doen veronderstellen dat het hier om een Nederlands bedrijf gaat. Ik had wat besteld, maar omdat het niet paste moest ik het weer terugsturen. Tot mijn verbazing moest ik het opsturen naar een adres in Duitsland. Hierdoor waren de verzendkosten veel hoger dan wanneer het naar een Nederlands adres verzonden moest worden (wat gezien bovenstaande logisch zou zijn). Ook bij de 'Herroepen en annuleren' pagina staat dit niet vermeld. Alleen bij 'Contact' zie je een Duits adres staan.
Ik vind dat de klant er duidelijk op gewezen dient te worden dat een mogelijke retourzending hoge verzendkosten met zich meebrengt!

Mijn hogere verzendkosten vergoeden en het mogelijk maken dat retourzendingen naar een Nederlands adres gestuurd kunnen worden.

Geachte heer de Ruiter,

Zoals wij samen hebben besproken zijn wij er niet op uit om onze klanten te misleiden. Een .nl domein is noodzakelijk als wij in Nederland onze artikelen willen verkopen, daarnaast hebben wij ook een Nederlands telefoon nummer zodat onze klanten geen extra kosten hoeven te betalen omdat bellen naar een lokaal nummer altijd binnen de bundel valt.

Aan de hand van uw bericht hebben wij nu naast onze "contact" pagina en "over ons" pagina ook in de "herroepingspagina" vermeld dat wij een Duits bedrijf zijn van oorsprong en dat producten hier ook naar retour gezonden dienen te worden.

Om producten in Nederland te ontvangen is helaas niet mogelijk, simpelweg omdat wij geen warenhuis hebben in Nederland, maar in Duitsland. Wanneer klanten defecte producten of verkeerde geleverden producten ontvangen kunnen zij deze wel kosteloos naar ons retour sturen. Voor de verzendkosten kunnen wij voor u geen uitzondering bieden, wel krijgt u uiteraard uw aankoopbedrag terug.

Geachte heer de Ruiter,

Ook een klacht indienen over Kachelpijp-rvs.nl?