Klacht Kadaster: onterechte een vraag als een bestelling geïnterpreteerd.

Klachtnummer
# 300264
Gebruiker
W. Kok
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Per email stelde ik een vraag aan het kadaster.
Als antwoord kreeg ik een bericht met wat werd aangeduid als de gevraagde gegevens, waarbij bleek dat mijn vraag geïnterpreteerd was als een bestelling waar ik een rekening voor kon verwachten van € 41,- .
Dat het iets zou kosten is mij niet medegedeeld en er is ook niet vooraf aan mij gevraagd of ik daarmee accoord zou gaan.

Is dat normaal ?

Gewenste oplossing

Erkennen dat ik niet een bestelling geplaatst heb maar een vraag gesteld heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kadaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kadaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen