Klacht Kadasterdata.nl: "GRATIS SMS" is misleiding.

Henk

"GRATIS SMS" .
Dit is misleiding. Trap er niet in!
Ze sturen een sms: "Dit is een gratis sms. Hartelijk dank voor uw aanvraag, we halen de kadasterdata van de woning op. Meer informatie over deze SMS dienst? 2233.nl/SMS".
Vervolgens worden op aanvraag met postcode +huisnr 4 smsjes gestuurd met noninformatie a 2Euro per bericht.
De berekende kosten staan uiteindelijk verstopt op een website, die je eerst zou moeten bestuderen. Zo is uiteindelijk 20 Euro van mijn tegoed afgeschreven.
Er is een website www.feedbackcompany.com/nl-nl/review/kadasterdata-nl/
Daar kun je een klacht indienen, maar deze site is nep. Er worden alleen maar positieve reacties geplaatst, die ze misschien wel zelf verzinnen.
Op gelegenheid die ik per email bood om er samen uit te komen wordt arrogant gereageerd. De supportmanager Maryo Dekker probeert me af te poeieren met 4 Euro restitutie.
Je ontvangt noninformatie, die heb ik teruggestuurd. Een fatsoenlijk bedrijf hoort ondeugdelijk materiaal terug te nemen en geld terug te geven.
Tot mijn verbazing vind ik op deze site van de Consumentenbond identieke klachten, die al lopen vanaf mei 2013! Deze klachten worden volkomen genegeerd, kennelijk verdienen ze hier goed aan.

20 Euro restitutie en stoppen met deze misleiding.
Kadasterdata.nl is helemaal niet bereid tot een oplossing, want ze verdienen veel geld aan deze misleiding. Dit al bijna 6 jaar lang sinds mei 2013, ondanks vele klachten. De geleverde informatie is helemaal niet conform de aanvraag: -de meest recente verkoopdatum in het postcodegebied: Niet. -de koopsom en koopdatum: Niet. -de WOZ-waarde volgens Kadasterdata: Modelmatig (wat dat ook mag zijn, want nergens wordt vermeld hoe ze daar aankomen). -de huidige digitale taxatiewaarde: idem. Verzinnen ze dit zelf? -Woz-waarde en woningkenmerken zijn gratis en openbaar. Vervolgens komen ze met: Ja, maar dat zijn uitzonderinggevallen. Staat op de website. Ja duh...

Kadasterdata.nl
    Geachte heer/mevrouw Derks,

Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u onze dienst als misleidend ervaren heeft.

In de SMS staat: 'Gratis SMS' en heeft betrekking op de SMS die u van ons heeft ontvangen. Verder staat er in de SMS dat de gegevens E 2 pob kost en wordt er verwezen naar onze website, waar op deze pagina ook overduidelijk de kosten staan genoemd.

Als u gebruik maakt van de sms-dienst 2233 krijgt u maximaal 4 betaalde SMS-berichten. Met het eerste SMS-bericht testen wij de communicatie mogelijkheid tussen uw toestel,provider en onze diensten. In het 2e t/m 4e SMS-bericht ontvangt u het bouwjaar, inhoud,oppervlakte,woningwaarde, koopsom etc... Per SMS-bericht (maximaal 4 berichten) betaalt u € 2,-.

De kosten communiceren wij dus in de sms maar staan tevens duidelijk aangegeven op onze website.

The Feedback company is een klant beoordelingssysteem waar web-winkeliers feedback kunnen krijgen en verwerken. Deze website is absoluut niet nep, wel klopt het dat we veelal positieve reviews krijgen, hier zijn we uiteraard erg content mee en hier streven wij ook naar.

Daar de informatie conform de aanvraag aan u uitgeleverd is, komen wij u in deze niet tegemoet met een restitutie.

Kadasterdata klantencontact

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?