Klacht Kadasterdata.nl: 16-12 bestelling gedaan, nog niets ontvangen

W.E.

Ik heb 16-12 de meetgegevens opgevraagd van een adres wat we willen aankopen, het moest snel, dus via internet gedaan.
Tot op heden al diverse mails gestuurd, de eerste keer nog reactie gekregen dat het onderweg was, naderhand niets meer van vernomen !
Ik wil mijn geld terug !

Geld retour wegens niet leveren binnen de beloofde 5 werkdagen

Kadasterdata.nl
    Beste W. Eestermans,Uw document is binnen de 5 werkdagen verzonden door Kadasterdata. Hoogstwaarschijnlijk is er een fout gemaakt bij de post o.i.d., dit is niet te wijten aan Kadasterdata. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice om het postadres te wijzigen. U zult een duplicaat nog deze week ontvangen. Excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata
    W.E.
    Tot op heden geen tekeningen ontvangen, wel per mail inmiddels
    Kadasterdata.nl
    Beste W. Eestermans,Zonder tegenbericht gaan wij ervan uit dat de klacht naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata
    W.E.
    Vandaag 27-1-2014 nog steeds geen tekeningen ontvangen, ook niet op ons eigen huisadres.
    Kadasterdata weet zelf niet wat er op hun eigen website staat.
    De tekeningen zouden per mail worden toegestuurd, achteraf blijkt dat ze al twee keer naar het adres zijn verzonden van de aangevraagde gegevens, aangezien deze woning al geruime tijd leeg staat en geen brievenbus heeft, gaat dat niet lukken. Er is op de website ook geen optie om een aanvraag voor een ander adres te doen dan die van jezelf.