Klacht Kadasterdata.nl: 16-12 bestelling gedaan, nog niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46887
Gebruiker
W.E.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 16-12 de meetgegevens opgevraagd van een adres wat we willen aankopen, het moest snel, dus via internet gedaan.
Tot op heden al diverse mails gestuurd, de eerste keer nog reactie gekregen dat het onderweg was, naderhand niets meer van vernomen !
Ik wil mijn geld terug !

De oplossing

Geld retour wegens niet leveren binnen de beloofde 5 werkdagen

4 reacties

  1. Auteur
    Kadasterdata.nl
    Datum
    Beste W. Eestermans,Uw document is binnen de 5 werkdagen verzonden door Kadasterdata. Hoogstwaarschijnlijk is er een fout gemaakt bij de post o.i.d., dit is niet te wijten aan Kadasterdata. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice om het postadres te wijzigen. U zult een duplicaat nog deze week ontvangen. Excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata
  2. Auteur
    W.E.
    Datum
    Tot op heden geen tekeningen ontvangen, wel per mail inmiddels
  3. Auteur
    Kadasterdata.nl
    Datum
    Beste W. Eestermans,Zonder tegenbericht gaan wij ervan uit dat de klacht naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata
  4. Auteur
    W.E.
    Datum
    Vandaag 27-1-2014 nog steeds geen tekeningen ontvangen, ook niet op ons eigen huisadres.
    Kadasterdata weet zelf niet wat er op hun eigen website staat.
    De tekeningen zouden per mail worden toegestuurd, achteraf blijkt dat ze al twee keer naar het adres zijn verzonden van de aangevraagde gegevens, aangezien deze woning al geruime tijd leeg staat en geen brievenbus heeft, gaat dat niet lukken. Er is op de website ook geen optie om een aanvraag voor een ander adres te doen dan die van jezelf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.E.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry