Klacht Kadasterdata.nl: Bericht verstuurd geen feedback

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291132
Gebruiker
Tony laros
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb waarde van woning 2 maal aangevraagd. Krijg 2 maal te horen dat ze de waarde niet kunnen bepalen. Terwijl de woning gewoon geregistreerd staat. Moet wel 8europ betalen voor geen gegevens.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Kadasterdata.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Laros,

    Zoals zojuist telefonisch besproken kom ik bij deze nog even terug op uw klacht.

    Helaas is het adres niet goed ingestuurd via de sms, dit is de reden dat de gegevens niet conform de aanvraag geleverd kunnen worden. Dit is helaas niet te wijten aan Kadasterdata.

    Daar u in deze geen gegevens heeft ontvangen gaan wij uiteraard de gemaakte kosten, spoedig aan u restitueren.

    Ik hoop dat u tevreden bent met deze afhandeling.


    Met vriendelijke groet,
    Kadasterdata klantencontact.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tony laros
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg mijn SMS kosten terug. Moet nog wachten op de eindafrekening van tele2. Als dit dan klopt is het goed afgewerkt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kadasterdata.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen